sıkça sorulan sorular

Dmail ile ilgili aklına gelebilecek tüm soruları bu bölümde toplamaya çalıştık, eğer cevabını bulamadığın bir soru olursa ‘İLETİŞİM’ bölümünden bize ulaşabilirsiniz.

üyelik

Paketimin kullanım limiti doldu.
Yapacağım yeni gönderiler için paket limitimi yükseltebilir miyim?

Evet, yükseltebilirsin. Üye paneline giriş yaptıktan sonra paket ve kalan kredi sekmesinden anından paketini yükseltebilirsin.

Aylık paketimde kullanmadığım gönderim haklarım
gelecek aya devreder mi?

Aylık pakette kullanılmayan krediler bir sonraki aya devretmez. Her satın aldığın pakete göre hesabına yeni krediler yüklenir.

Hangi paketi satın almalıyım?
Paketlerin limitleri nelerdir?

Dmail, küçük ve orta ölçekli her işletmenin ihtiyaçlarına uygun çözümler sunar. Sen de işletme ihtiyaçlarına göre 5.000, 10.000, 25.000 ve 50.000 gönderim hakkı paketlerinden sana en uygun olanı seçebilirsin.

Aylık üyelik kullanıyorum. Yenileme esnasında kart limitim yetersizdi.
Üyeliğim iptal mi oldu?

Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ödeme alınamazsa hesabın silinmez. Sadece ödeme bilgilerini güncelleyene kadar yeni üye yükleyemez ve e-posta gönderemezsin. Ödeme bilgilerin güncellendiği anda sorunsuz bir şekilde Dmail hesabını dilediğin gibi kullanmaya devam edebilirsin.

Paketimi değiştirebilir miyim?

Dmail’in paketler arası geçiş özelliği sayesinde paketini dilediğin zaman yükseltebilir veya daha düşük bir pakete geçiş yapabilirsin.

ödeme

Hangi yöntemlerle ödeme yapabilirim?

Kredi kartın veya banka kartın ile hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsin.

Kredi kartım ile taksitli ödeme yapabilir miyim?

Dmail’in şu an için taksitli ödeme özelliği bulunmuyor. Dmail’in her bütçeye uygun, ekonomik paketlerinden sana en uygun olanı seçerek, kredi kartın veya banka kartın ile tek seferde ödemeni gerçekleştirebilirsin.

Kayıtlı kredi kartı ve fatura bilgilerimi değiştirmek istiyorum.
Ne yapmalıyım?

Kayıtlı kredi kartı ve fatura bilgilerini dilediğin zaman güncelleyebilirsin. ‘Ödemeler’ sekmesine giderek kayıtlı kart bilgilerini değiştirebilir, fatura bilgisi değişiklikleri için ‘Destek’ butonuna tıklayarak bizimle iletişime geçebilirsin.

güvenlik

Dmail ile toplu e-posta göndermek güvenli mi?

Yerli yazılım Dmail ile yapacağın gönderiler, KVKK ile tam uyumlu ve güvenlidir.

Toplu e-postalarımı göndermeden önce test edebilir miyim?

Evet, e-postalarını göndermeden önce test edebilirsin. Bunun için test alıcısı olarak belirlediğin adres veya adreslere test e-postası göndermen yeterli.

Gönderdiğim toplu e-postaların alıcılara ulaştığını nasıl anlarım?

Dmail, toplu e-postalarını gönderdikten hemen sonra sana detaylı bir rapor sunar. Kampanyalarının kaç kişiye gönderildiği, kampanyaların açılma ve tıklanma oranları ve spam skorları hakkında detaylı bilgiye kolaylıkla sahip olabilirsin.

Dmail’in detaylı raporlarındaki tıklanma ve açılma oranları
neyi ifade ediyor?

Açılma oranı, gönderdiğin e-posta kampanyasını açan alıcı oranlarını, tıklanma oranı ise gönderdiğin e-postada yer alan link veya butonların üzerine tıklanma oranlarını ifade ediyor.

Blog

Sizi besleyecek ve işinizi büyütmenize yarayacak özel içeriklerimize blog sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Kurumsal Kimlik

Etkili Bir Dijital Pazarlama Aracı Olarak E-posta Pazarlama Nedir?

E-posta pazarlaması, işletmeniz ile hedef kitleniz arasında kişisel düzeyde etkileşime izin veren etkili pazarlama kanallarından biridir.

Kurumsal Kimlik

Gayrimenkul / Emlak Sektöründe E-mail Pazarlamanın Önemi

Her sektörde olduğu gibi gayrimenkul ve emlak sektöründe de e-posta pazarlaması, etkili bir pazarlama yöntemidir.

Kurumsal Kimlik

Toplu E-posta Gönderimi Nasıl Yapılır?

Toplu e-posta gönderimi hedef kitlenize ulaşmak için en güçlü kanaldır ve geleneksel reklam yöntemlerine göre kitleniz ile daha kişisel düzeyde etkileşim kurmanıza yardım eder.

sizinle görüşmekten mutluluk duyarız

Sodales nunc tellus dignissim potenti. A ut ut lectus rhoncus proin maecenas. Tortor blandit morbi eu augue diam.