blog
Gayrimenkul / Emlak Sektöründe E-mail Pazarlamanın Önemi
Her sektörde olduğu gibi gayrimenkul ve emlak sektöründe de e-posta pazarlaması, etkili bir pazarlama yöntemidir. Gayrimenkul ve emlak sektörü, yapılan işin doğası gereği sürekli müşteri ile iletişim halinde olmayı ve müşterileri yeni fırsatlar hakkında düzenli olarak bilgilendirmeyi gerektirir. Gayrimenkul pazarlamasında yeni fırsatları duyurmak için müşteri portföyünüzde yer alan tüm müşterilere ayrı ayrı e-mail göndermek veya telefon ile aramak, ciddi bir zaman ve efor harcanmasını gerektirir. Toplu e-posta gönderimi, bu sorunu tamamen ortadan kaldırmak için etkili bir çözümdür.
E-mail pazarlaması, zaman ve iş gücünden tasarruf etmenizi sağlamasının yanı sıra, dikkat çekici içeriklerle yatırımcıları ve yeni müşterileri harekete geçmeye teşvik etmenize yardımcı olabilir. Örneğin satılık bir evin veya ofisin görsel olarak sunumunu, kurumsal kimliğinize uygun renk ve fontlarla zenginleştirebileceğiniz içerikler ile beraber hedef kitlenize aktardığınızda, hem daha profesyonel hem de daha cezbedici bir sunum elde edebilirsiniz. Dilerseniz tanıtımını yaptığınız konut hakkında detaylı bilgilere yer verebilir, hatta bir harita görseli kullanarak hedef kitlenizin konutun lokasyonu hakkında daha detaylı bilgiye sahip olmasını sağlayabilirsiniz.
Gayrimenkullerin pazarlanması konusunda doğru bir e-posta pazarlama stratejisi geliştirdiğinizde, müşteri portföyünüz de giderek genişleyecektir. Çünkü hedef kitlenize göndereceğiniz görsel açıdan ilgi ve dikkat çekici e-mailler sayesinde hedef kitlenizin kendileri için düşünmedikleri fırsatları çevreleriyle paylaşmaları muhtemeldir.
E-mail pazarlaması ile yeni müşteriler kazanmak, müşteri ilişkilerinizi geliştirmek ve mevcut ilişkilerinizi kalıcı hale getirmek için bazı yaratıcı yöntemlere başvurabilirsiniz. Örneğin gayrimenkul sektöründe kullanılan geleneksel pazarlama yöntemlerini kullanmak yerine, açılma ve okunma oranları çok daha yüksek dikkat çekici paylaşımlar yapabilirsiniz. Standart konut fotoğrafı ve fiyat bilgisi paylaşımı alışkanlıklarını geride bırakabilir, markanızı en iyi şekilde temsil eden ve öne çıkaran değerli içerikler oluşturabilirsiniz. Müşterilerinize sunacağınız haftalık e-bülten gönderimi ile firmanızın yatırımcıların ve gayrimenkul sahiplerinin aklında kalmasını, ihtiyaç durumunda sizin müşterileri bulmanıza gerek kalmadan onların sizi bulmasını sağlayabilirsiniz. Mevcut ve potansiyel müşterilerinize sunacağınız bilgilendirici içerikler ile git gide genişleyen, sadık bir kitle oluşturabilirsiniz.
Gayrimenkul ve emlak sektörü, e-posta pazarlamasında başarı sağlayabileceğiniz en zengin alanlardan biridir. Yatırımcılara ve konut sahiplerine sektör ile ilgili güncel bilgiler gönderebilir, gayrimenkul ve emlak alanında blog içerikleri paylaşabilir ve onlara işinizdeki uzmanlığınızı kanıtlayabilirsiniz. Örneğin hedef kitlenizle gayrimenkul piyasası hakkında yazılar, konut kredisi hakkında bilgilendirici metinler, portföyünüzdeki mevcut olanaklar, ev ve bahçe bakımı hakkında blog yazıları gibi içerikler paylaşabilirsiniz. Bilgilendirici içerikler hem hedef kitlenize fayda sağlar hem de marka bilinirliğinizi artırmanıza yardımcı olur. Böylelikle hem gayrimenkul alıcıları hem de satıcıları için güvenilir bir çözüm ortağı olarak her zaman orada olduğunuzu hedef kitlenize hatırlatmış olursunuz. Toplu e-postalarınıza ekleyeceğiniz telefon numaranız ile hedef kitlenizi sizi aramaya teşvik edebilirsiniz.
Dmail, e-posta kampanyaları ile daha çok müşteriye ulaşarak satışlarınızı artırmanız ve hedeflerinizi gerçekleştirmeniz konusunda size yardımcı olabilecek tüm araçlara sahiptir. Zengin hazır şablon kütüphanesinden dilediğiniz tasarımı seçerek, hemen hedef kitleniz ile paylaşmak istediğiniz içerikleri göndermeye başlayabilirsiniz. Dilerseniz, içeriğinize ve kurumsal kimliğinize en uygun tasarımı oluşturmak için sürükle-bırak editör ile e-postalarınızı özelleştirebilirsiniz. Farklı şehirlerdeki, farklı ilgi alanlarına sahip müşterilerinizi pratik bir şekilde oluşturabileceğiniz farklı e-posta listelerine kaydedebilir, müşterilerinize sadece ilgili oldukları içerikleri gönderebilirsiniz. Dmail’in kolay entegrasyon araçları ile web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların eylemlerinden tetiklenen otomatik e-postalar göndererek, e-posta kampanyalarınızdan maksimum verimlilik alabilirsiniz.